معرفی و شرح وظایف اداره امور عمومی
اداره امور عمومی
- سازماندهی و هماهنگی فعالیت ها، تقسیم کار، وظایف و انتقال تجارب در حوزه تحت سرپرستی.
- اشراف کامل بر آیین نامهها، دستوالعملها و بخش نامههای مرتبط با حوزه کاری و ارائه پیشنهادهای الزم در راستای به روزرسانی اسناد بالادستی در حیطه اختیارات حوزه.
- برنامه ریزی برای آموزش و ارتقای سطح توانمندی اعضای محترم امور عمومی و تهیه جزوات آموزشی مربوطه.
- ارائه، ارتقا و اصلاح فرآیندها،روشها، برنامه ها و خط مشیهای اجرایی در امور عمومی و ارتقای کیفیت خدمات.
- برنامه ریزی برای هماهنگی بین واحدهای امور عمومی.
- بازدید از زیر مجموعه ها شامل انبار، تدارکات، نقلیه و خدمات و ارائه گزارش به مسئولان.
- همکاری و برنامه ریزی در راستای اجرای فرآیند ارزیابی عملکرد امور عمومی و واحدهای تابعه.
- تأمین فضا و تدارک تجهیزات، امکانات، مسایل اداری و ارتباطی مورد نیاز برای ارائه خدمات.
- برنامه ریزی برای افزایش کیفیت خدمات اداری و پشتیبانی.
- برنامه ریزی، نظارت، مدیریت و ارائه طرحهای مربوط به کاهش هزینه ها و به کارگیری فنون مدیریت سبز در راستای بهینه سازی مصرف حاملهای انرژی در واحدهای تابعه دانشگاه.
- برنامه ریزی و نظارت بر عملیات تدارکاتی، انبارداری، تعمیرات و نگهداری خودروها.
- رضایت سنجی از مراجعین حوزه مدیریت و زمان سنجی ارائه خدمات.
- شرکت در کمیسیونها، سمینارها به درخواست مافوق و تهیه گزارشهای الزم برای استحضار مقام مافوق.
- تأمین خودرو جهت واحدهای ستادی و نظارت بر استفاده بهینه آن.
- بررسی و تایید قبضهای تلفن، برق، آب و گاز.
- نظارت بر انجام خدمات اداری تهیه وسایل و ملزومات و نگهداری و توزیع آنها.
- نظارت بر فعالیت و هزینههای کلیه خودروهای موجود.
- پیشبینی نیازهای ستاد شامل وسایل و ملزومات اداری و فنی و تعیین برآورد هزینه آنها.
- تدبیر و آینده تگری برای فضاهای فیزیکی مورد نیاز اداری.
- مدیریت توزیع نیروهای خدمات عمومی مازاد بین واحدهای متقاضی.
- برنامه ریزی، هماهنگی و آماده کردن امکانات مورد نیاز برای برگزاری همایش ها، اعیاد و .... .
- مدیریت بر انجام امور تشریفات، ایاب و ذهاب، پذیرایی و محل تشکیل جلسه ها با هماهنگی مدیریت روابط عمومی .
- نظارت بر نقل وانتقال وسایل و تجهیزات اداری و اموال منقول و غیرمنقول.
- نظارت بر بازسازی و تعمیرات امور ساختمانی، عمرانی و محوطهسازی.
- کنترل و نظارت بر عملکرد پیمانکاران طرف قرارداد امور پشتیبانی و خدمات عمومی.
- نظارت بر حفظ و نگهداری ساختمانها، تأسیات و فضای سبز، وسایل ارتباطی، روشنایی و آتش نشانی، خدمات عمومی.
- تهیه و نگهداری آرشیو مناسب و پیشینه تعمیراتی، نقشه های ساختمانی و تجهیزات ستاد مرکزی.
- نظارت بر روش حفاظت و ایمنی انبارها به منظور جلوگیری از آتش سوزی و حوادث غیر مترقبه.
- نظارت، کنترل و تأیید درخواست کاال و خدمات از مدیریتهای ستاد دانشگاه.
- فرهنگ سازی و ایجاد بستر مناسب برای استفاده از کالای ایرانی در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی.
- مشارکت در تدوین جزوات آموزشی دوره های آموزشی توجیهی مسئولان خدمات پشتیبانی واحدهای تابعه.
- مشارکت در تدوین برنامه عملیاتی سالیانه مدیریت خدمات پشتیبانی.
- انجام امور مربوط به جمع بندی کارکرد ماهانه پرسنل شرکتی و اعالم به شرکت پیمانکار.
- انجام سایر امور محول از سوی مقام مافوق.