معرفی و شرح وظایف اداره تدارکات و کارپردازی

اداره تدارکات و کارپردازی

- سازماندهی و هماهنگی فعالیتها، تقسیم کار و انتقال تجارب در حوزه.

- اشراف کامل بر آیین نامه ها، دستوالعمل ها و بخش نامه های مرتبط با حوزه کاری و ارائه پیشنهادهای لازم در راستای به روزرسانی اسناد بالادستی در حیطه اختیارات حوزه.

- نظارت بر کلیه امور مربوط به کارپردازی واحد و راهنمایی اعضای دانشگاه.

- همکاری در انعقاد قرارداد با برندگان مناقصه و استعالم.

- پیش بینی احتیاجات واحد و اقدام به اخذ اعتبارات الزم و توزیع آن بین کارپردازان.

- بررسی اسناد مربوط به خرید و تأیید آنها.

- امضا پیشنویس ها و مکاتبات مربوط به واحد تحت سرپرستی.

- شرکت در کمیته های مختلف مربوط به کارپردازی.

- تهیه گزارشهای الزم برای مقام مافوق.

- انجام سایر امور محول از سوی مقام مافوق.

کلیدواژه‌ها: تدارکات کارپردازی