معرفی و شرح وظایف اداره تدارکات و کارپردازی
اداره تدارکات و کارپردازی
- سازماندهی و هماهنگی فعالیتها، تقسیم کار و انتقال تجارب در حوزه.
- اشراف کامل بر آیین نامه ها، دستوالعمل ها و بخش نامه های مرتبط با حوزه کاری و ارائه پیشنهادهای لازم در راستای به روزرسانی اسناد بالادستی در حیطه اختیارات حوزه.
- نظارت بر کلیه امور مربوط به کارپردازی واحد و راهنمایی اعضای دانشگاه.
- همکاری در انعقاد قرارداد با برندگان مناقصه و استعالم.
- پیش بینی احتیاجات واحد و اقدام به اخذ اعتبارات الزم و توزیع آن بین کارپردازان.
- بررسی اسناد مربوط به خرید و تأیید آنها.
- امضا پیشنویس ها و مکاتبات مربوط به واحد تحت سرپرستی.
- شرکت در کمیته های مختلف مربوط به کارپردازی.
- تهیه گزارشهای الزم برای مقام مافوق.
- انجام سایر امور محول از سوی مقام مافوق.